اپل در آخرین پست های منتشر شده پشتیبانی خود به پیام خطای اشاره می کند که برخی کاربران ممکن است هنگام اتصال یک اسکنر با کامپیوتر مک دریافت کنند. این پیغام خطا در اپلیکیشن های مختلف این وسیله نظیر اپلیکیشن کپچر تصویر، اپلیکیشن پیش نمایش و یا بخش پرینتر و اسکنر که در System Preferences قرار دارد دیده شود.
اپل می گوید که وقتی میخواهید یک اسکن را به یک مک متصل کنید، در هنگام اسکن کاربر ممکن است پیام خطایی را دریافت کند که می گوید اجازه باز کردن این اپلیکیشن را ندارد و در متن پیام خطا درایور اسکنر نیز اضافه شده است. این پیام به کاربر می گوید که باید برای گرفتن کمک از کارشناس کامپیوتر و یا امور شبکه تماس گرفته شود. در ادامه با پیام دیگری به کاربر می گوید که قادر به ایجاد ارتباط با وسیله مورد نظر نمی باشد.
کاربرانی که در معرض این پیام خطا قرار گرفته اند شکایات خود را در ارتباط با این مسئله در سایت های مختلف از جمله ردیت، بخش پشتیبانی rlm;hp، سایت پشتیبانی اپل منتشر نموده اند. به نظر می رسد که این پیام اشتباه کاربران را در نسخه های مختلفی از سیستم عامل macOS Big Sur تحت تاثیر قرار داده است.
اپل می گوید که این مشکل در نسخه های بعدی به روزرسانی ها رفع خواهد شد. اما برای رفع موقتی مشکل راه حل زیر را پیشنهاد می کند:
اپل به تأمین کنندگان فشار می آورد تا تولید "آیفون 12" را سرعت ببخشد و تأخیرها را کاهش دهد
اولین اپلیکیشن مبتنی بر API اپل و گوگل برای ردیابی ویروس کرونا عرضه شد
اپل از روش ویژهای برای ساخت نمایشگر انعطافپذیر آیفون تاشدنی استفاده میکند
ثبت نام برای شرکت در کمپ اپل آغاز شد
اپل قصد دارد تجربه دسکتاپ را روی گوشیهای آیفون فراهم کند
اپلیکیشن ذره بین iOS 14 آیفون را به یک ابزار کارآمدتر تبدیل میکند
پیام ,اپلیکیشن ,های ,باز ,بخش ,اپل ,می گوید ,گوید که ,پیام خطا ,این پیام ,که در
درباره این سایت